Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Dobrý den,
Máme:
HW:
Device type MS6D
Relay board not installed
RS485 input not installed
Firmware version
Measuring engine 6.4.00
Ethernet version 6-5-1-7.2215
Web version 1.8
SW:
MSPlus 4.0.20.0 (verze DB API 14.0)
pokud v programu vyplníme údaje pro smtp server a adresu kam zprávy zasílat a provedeme test (Poslat testovací e-mail), po chvíli se otevře okno s chybou: "Test message sending error: other ethernet error (RC 3)".
Netuším co si představit pod "other ethernet error" - s ničím jiným nemáme problém.
Děkuji
Offline
Dobrý den,
Souhlasím že uvedené chybové hlášení není nejintuitivnější. Chybové hlášení RC3 znamená, že došlo k chybě komunikace se SMTP serverem. Během zasílání SMTP příkazů ústředna obdržela jiný než očekávaný návratový kód. TCP spojení na server bylo otevřeno úspěšně (tzn. zadaná správná SMTP adresa a port) ale něco se "nepovedlo" během komunikace - server některý z příkazů zamítnul. Příčinou by mělo být chybné nastavení některých z těchto parametrů:
- adresa odesílatele (není nastaven výchozí odesilatel?)
- adresa(y) příjemce(ů)
- případně se může jednat o problém s zasíláním těla samotné zprávy
Pokud nebudete schopni vyřešit problém úpravou výše zmíněných parametrů. Zašlete nám přímo na naši technickou podporu ( support@cometsystem.com ) následující informace:
- o jaký SMTP server se jedná (v lokální síti/v Internetu, zda je vyžadováno šifrované spojení, typ serveru)
- screenshoty nastavení ústředny (záložka komunikace a pod-záložky Email1, Email2)
Honza
Offline
Dobrý den,
děkuji - pomohlo - museli jsme vybrat nastavit manuálně odesílatele (email).
Už frčíme, díky
Offline
Dobrý den,
tak přece jenom ještě jeden problém - pokud klikneme na "Poslat testovací e-mail", testovací email se rozešle na všechny 3 emailové adresy vyplněné na záložce "E-maily (2)". Pokud dojde k samotnému alarmu, email se odešle ale jen na první emailovou adresu označenou jako "Příjemce e-mailů 4:"
Máme ještě někde něco špatně nastaveno nebo je to chyba?
Děkuji
Offline
Dobrý den,
zkontrolujte si nastavení na záložce Alarmy a Signalizace, volba "Poslat e-mail na adresy". Aby se email poslal na adresu, musí být konkrétní adresa vybrána ze seznamu (zaškrtnuta).
Michal
Offline
Kolega byl rychlejší
Last edited by support (20-06-2018 10:14:56)
Offline
Dobrý den,
děkuji. tak teď už se zdá všechno funguje.
Děkuji ještě jednou :-)
Offline