Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Máme několik loggerů S3121. Rok výroby 2013. Data načítám přes kabel. U jednoho logeru nyní nelze načíst data, resp. se načtou a neotevřou. Pamět při mazání, kdy dosáhne 100 procent hodí chybu Paměť nebyla vymazána. - Chyba komunikace. Je nějaká naděje na opravu?
Děkuji.
Offline
Jak je na tom baterie loggeru? Slabá baterie může být jedním z důvodů, proč nelze smazat celou paměť. Další možností je stará verze SW, před lety se tento problém vyskytoval. Pošlete nám verzi SW. Nicméně paměť loggeru by měla být vymazána i přes varovné hlášení. Je ale nutné ověřit, zda u zapnutého loggeru svítí na displeji vlevo nápis LOG, v opačném případě by nezaznamenával. Pokud LOG nesvítí, vypněte a znovu zapněte logger (magnetem nebo přes SW).
Pokud máte ještě původně stažený soubor, který nelze otevřít, můžete jej poslat na support@cometsystem.com, podíváme se na něj.
Offline
Po vypnutí a zapnutí se problém zdá se vyřešil. Data již šlo stáhnout a paměť vymazat bez chybové hlášky. Baterie má kapacitu 49 procent, je tam od výroby (02/2013). Firmware je 01.18. Budu logger dále sledovat. Zatím děkuji.
Offline
Tak se zdá, že poškozená je část paměti. Pokud je v záznamníku malý počet záznamů v řádově desítkách, stažení dat proběhne normálně. Přesto mazání trvá dlouho, jakoby byla paměť plná. Pokud je více dat (1000 záznamů), dochází při downloadu k chybě: proc read_eeprom_c (Error:1).
Offline
Mazání paměti je procedura, která trvá vždy stejně dlouho, nezávisle na stavu obsazení paměti. Možná jsou potíže způsobeny skutečně jen slabou baterií, která nedokáže zvládnout energeticky náročnou proceduru stahování více zaplněné paměti. Pokud nechcete měnit baterii sám, můžete kdykoliv poslat přístroj k nám na celkovou kontrolu a výměnu baterie.
Offline