Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou.
Máme několik zařízení Comet T3510 pro laboratorní účely. Pochopitelně s naměřenými daty pracujeme a je nezbytné hlídat jakékoli výkyvy ať už teploty či vlhkosti.
V případě teploty, která se objeví mimo tolerance jsme upozornění alarmem v podobě mailu.
Bohužel toto neplatí pro VLHKOST....minulý týden se stala událost, kdy nám po poruše klimy spadla vlhkost, ale v podstatě jsme o ní nevěděli....až při kontrole exportovaných dat.
Můžete mi nějak pomoci.....popřípadě odpovědět, kde může být problém s neodesláním ALARMU na mail.
Děkuji
David J.
Offline
Dobrý den,
Situaci kterou popisujete je velice zvláštní. Nedovedu si představit situaci, kdy by snímač T3510 odesílal správně emaily při alarmu na teplotě a neodesílal je při alarmu na vlhkosti. Technicky popsaná situace snad ani není možná. Alarmy na teplotě jsou vyhodnocovány naprosto stejným způsobem jako alarmy na vlhkosti.
Důvodem pro nedoručení alarmového emailu může být několik:
- chybně nastavené meze alarmu pro vlhkost. Zkontrolujte nastavení limitů alarmu, časové zpoždění pro aktivaci alarmu ( Time delay) a hysterezi (Hysteresis).
- chybné nastavení parametrů mail serveru (SMTP serveru)
- nedostupnost SMTP serveru při požadavku na odeslaní emailu ze snímače
- výpadek síťě
- zablokování emailu spamfilterem na serveru
Pokud snímače T3510 od popsané události nebyly ještě restartovány, bylo by možné z diagnostických informací ve snímači zjistit zda se snímač pokoušel odeslat email a jestli byl úspěšný. Diagnostické informace jsou dostupné přes web snímače (např. pro snímač s IP adresou 192.168.1.213 zadejte do prohlížeče http://192.168.1.213/diag.log). Tento soubor pak můžete zaslat nám k analýze (info@cometsystem.cz). Pokud ve snímači máte novější firmware, je možné zvolit opakované odesílaní emailu při alarmu na některém z kanálů - volba "Alarm email repeat sending interval". Firmware ve snímači je možné aktualizovat. Pro kritické aplikace bych doporučoval použití další nezávislé cesty pro alarmování. Například při použití Comet Database http://www.cometsystem.cz/produkty/reg-cdb/ je možné uživatele informovat i o výpadku způsobeném problémem v síti.
V případě zajmu můžete popsaný problém s námi konzultovat telefonicky nebo na emailu info@cometsystem.cz.
Honza
Offline
Dobrý den všem,
problém byl vyřešen.
V nastavení sensoru v programu TSensor chybělo u adresy odesilatele FML235 (@barum.cz).....proto nechodily alarmy.
Omlouvám se za mistifikaci, že alarmy teploty chodí.....vycházel jsem z informací ostatních senzorů, které měly stejné nastavení.
Chci moc poděkovat týmu technické podpory za podněty k vyřešení problému.
S pozdravem
David J.
Snad to někomu pomůže.
Offline