Comet system forum

Discussion forum about Comet system products

Temperature, Humdity,

Pressure Transmitters

and Data Loggers

You are not logged in.

#1 06-11-2014 11:49:47

David. Jurik
Member
Registered: 06-11-2014
Posts: 2

Nefunkční ALARM - VLHKOST

Dobrý den,

obracím se na Vás s prosbou.

Máme několik zařízení Comet T3510 pro laboratorní účely. Pochopitelně s naměřenými daty pracujeme a je nezbytné hlídat jakékoli výkyvy ať už teploty či vlhkosti.

V případě teploty, která se objeví mimo tolerance jsme upozornění alarmem v podobě mailu.

Bohužel toto neplatí pro VLHKOST....minulý týden se stala událost, kdy nám po poruše klimy spadla vlhkost, ale v podstatě jsme o ní nevěděli....až při kontrole exportovaných dat.

Můžete mi nějak pomoci.....popřípadě odpovědět, kde může být problém s neodesláním ALARMU na mail.


Děkuji


David J.

Offline

 

#2 06-11-2014 12:43:18

HonzaD
Administrator
Registered: 11-08-2008
Posts: 294

Re: Nefunkční ALARM - VLHKOST

Dobrý den,

Situaci kterou popisujete je velice zvláštní. Nedovedu si představit situaci, kdy by snímač T3510 odesílal správně emaily při alarmu na teplotě a neodesílal je při alarmu na vlhkosti. Technicky popsaná situace snad ani není možná. Alarmy na teplotě jsou vyhodnocovány naprosto stejným způsobem jako alarmy na vlhkosti.

Důvodem pro nedoručení alarmového emailu může být několik:
- chybně nastavené meze alarmu pro vlhkost. Zkontrolujte nastavení limitů alarmu, časové zpoždění pro aktivaci alarmu (    Time delay) a hysterezi (Hysteresis).
- chybné nastavení parametrů mail serveru (SMTP serveru)
- nedostupnost SMTP serveru při požadavku na odeslaní emailu ze snímače
- výpadek síťě
- zablokování emailu spamfilterem na serveru


Pokud snímače T3510 od popsané události nebyly ještě restartovány, bylo by možné z diagnostických informací ve snímači zjistit zda se snímač pokoušel odeslat email a jestli byl úspěšný. Diagnostické informace jsou dostupné přes web snímače (např. pro snímač s IP adresou 192.168.1.213 zadejte do prohlížeče http://192.168.1.213/diag.log). Tento soubor pak můžete zaslat nám k analýze (info@cometsystem.cz). Pokud ve snímači máte novější firmware, je možné zvolit opakované odesílaní emailu při alarmu na některém z kanálů - volba "Alarm email repeat sending interval". Firmware ve snímači je možné aktualizovat. Pro kritické aplikace bych doporučoval použití další nezávislé cesty pro alarmování. Například při použití Comet Database http://www.cometsystem.cz/produkty/reg-cdb/ je možné uživatele informovat i o výpadku způsobeném problémem v síti.


V případě zajmu můžete popsaný problém s námi konzultovat telefonicky nebo na emailu info@cometsystem.cz.



Honza

Offline

 

#3 07-11-2014 10:16:45

David. Jurik
Member
Registered: 06-11-2014
Posts: 2

Re: Nefunkční ALARM - VLHKOST

Dobrý den všem,

problém byl vyřešen.

V nastavení sensoru v programu TSensor chybělo u adresy odesilatele FML235 (@barum.cz).....proto nechodily alarmy.

Omlouvám se za mistifikaci, že alarmy teploty chodí.....vycházel jsem z informací ostatních senzorů, které měly stejné nastavení.

Chci moc poděkovat týmu technické podpory za podněty k vyřešení problému.

S pozdravem

David J.


Snad to někomu pomůže.

Offline

 

Board footer

Powered by PunBB | CZ / SK
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson