Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Pages: 1
Máme novou ústřednu MS3+ přes port RS232 funguje přímo na připojení do notebooku. Když však nastavuji připojení přes ethernet, tak mi při nastavování ústředny hlásí chybu nepodporovaný typ ústředny (-11). Jala jsem se tedy stáhnout aktuální verzi přímo z vašeho serveru. Chybová hláška se však opakovala. Veškeré nastavení jak ústředny tak IP adres překontroloval IT manager. Můžete nám poradit, kde by mohla být ještě chyba?
Offline
Toto hlášení se objeví tehdy, pokud ústředna odpoví na žádost o komunikaci řetězcem, který splňuje všechny náležitosti komunikačního protokolu (formát dat, kontrolní součet atd.), nicméně vlastní data neobsahují platné informace. Typickým příkladem je pokus o komunikaci s ústřednou MS3 (starší, bez +). Nejprve bych se pokusil zjistit, zda MAC adresa uvedená v SW pro MS+ odpovídá ústřeně (Nastavení komunikace- u komunikačního zařízení dát Editovat, zde vedle zadání IP adresy kliknout na Vyhledat a prověřit správnost MAC adresy). Předpokládám, že používáte přímé zadání IP adresy z našeho SW a portu 10001, v žádném případě nepouživejte Lantronix redirector a viruální COM port. Pokud je toto korektní, zkuste zapnout logování komunikace: zavřete SW pro MS+ a spusťte jej s parametrem /L (např. "C:\Program Files\CometLoggers\MSPlus\Ms234p.exe" /L, nezapomeňte dát za uvozovky mezeru). Poté zkuste zakomunikovat s ústřednou a nakonec SW ukončete. Najděte soubor MsCommDeb.txt, zpravidla se ve WInXP nachází ve složce C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\CometLoggers\MSPlus\*.*). Prosili bychom o jeho zaslání na naši e-mailovou adresu, abychom se pokusili zjistit, co se děje. Další možností je prověřit nastavení Ethernetového rozhraní pomocí telnetu, tj. spustit v příkazové řádce telnet <IP adresa> 9999 a ověřit, zda nastavení sítě a kominikačního kanálu odpovídá požadavkům.
Offline
Pages: 1