Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Dobrý den,
v posledních dvou případech, kdy jsem připojila loger S 3120 k počítači a stahovala data, tak se mi objevila na konci stahování hláška: "NexusDB: tData: Table is read only. [$2A0B/10763]" v souboru pak jsou data stažená (asi), ale je u nich zámeček a nejdou otevřít (a ani po stažení, jak se dříve automaticky otevírala, tak se neotevřou). Můj dotaz zní: Co s tím? Dá se k "zamčeným datům" ještě dostat? (bohužel jsem poprvé dala vymazat paměť, takže bych měla cca 1,5 měsíce dat ztracených).
Reinstalaci programu jsem už zkoušela s nulovým výsledkem.
Děkuji za odpověď a pomoc
Lucie Černá
Last edited by Cerna (01-02-2012 09:43:40)
Offline
Dobrý den,
Problém vyřešte takto:
1) Ukončete program pro dataloggery
2) Najděte složku C\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\CometLoggers\Logger\NxDatabase\
3) Smažte všechny soubory v této složce (bude zde 9 souborů spříponou "nx1")
4) Spustťe program pro dataloggery
Nyní by mělo vše v pořádku fungovat. Zkuste znovu otevřít zmíněný *.mss soubor.
S pozdravem,
Jindřich Pastorek
Offline