Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Dobrý den,
mohu se zeptat, jakým způsobem mohu spustit logger.exe bez lokálního admina ?
S pozdravem Matěj Sejkora
Offline
Dobrý den,
program řádně nainstalujte pod účtem administrátora. Poté by neměl být problém spustit program pod běžným uživatelem. Někdy se však může jednat o specifické nastavení politiky zabezpečení na daném PC a program tak nemusí mít přístup k některým adresářům a/nebo registrům.
Pokud máte stále problém při spuštění, problém popište, případně přidejte obrázky obrazovek, a kontaktujte mě emailem (vachovec@cometsystem.cz).
S přáním příjemného dne
MichalV
Offline
Dobrý den,
program jsem nainstaloval pod svým admin účtem,ale pokud se přihlásim jako běžný uživatel, tak při spuštění se zobrazí inicializační tabulka comet, která cca po pěti vteřinách zmizí a program přestane pracovat. Logger.exe není vidět ani ve správci úloh. Nevíte k jakým registrům musí mít uživatel povolený přístup ?
Děkuji za vší pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne Matěj Sejkora.
Offline
Dobrý den,
jakou verzi MS Windows používáte?
jakou verzi programu pro dataloggery používáte?
Objeví se při pádu dialog nebo program tiše padne?
Program využívá klíče a podklíče v následujících registrech:
HKCU\Software\CometLoggers\
HKCU\Borland\Locales\
HKLM\Software\
Dále by měl program mít přístup do adresáře C:\ProgramData\CometLoggers\Logger\ a jeho podadresářů. Uvedená cesta platí pro Win Vista,7,8. Pro WinXP nahraďte "ProgramData" za "Documents and Settings\All Users".
MichalV
Offline
Dobrý den,
používám verzi 4.0.6.0 a Win XP. Při pádu programu se nezobrazí dialogové okno ani chybové hlášení.
Pokud to dobře chápu, je potřeba povolit čtení i zápis do těchto registrů, nebo stačí pouze zápis?
Děkuji Vám za pomoc.S pozdravem Matěj Sejkora.
Offline
cteni a zapis:
HKCU\Software\CometLoggers\
HKCU\Borland\Locales\
cteni:
HKLM\Software\
Pro vyse uvedeny adresar je potreba pravo cteni i zapisu.
MichalV
Offline
Adresář ve Win XP je: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\CometLoggers\Logger
Omlouvám se za překlep, psal jsem to z hlavy a vynechal jsem podadresář Data aplikací.
MichalV
Offline
Dobrý den,
děkuji za odpověď. Přinastavení výše uvedených parametrů mi program vyhodí chybové hlášení: "Nastala výjimka neznámá sowftwarová výjímka (0x0eedfade) v aplikaci na místě 0x7c812fd3".
Dělám něco špatně ?
S pozdravem a přáním krásného dne Matěěj S.
Offline
Dobrý den,
bylo by možné se připojit k Vašemu PC programem TeamViewer? (Je Váš PC připojen do internetu?).
Pokud ano, volejte 571 653 990, volba 29, nebo uveďte na sebe kontakt.
Děkuji
MichalV
Offline