Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Zdravim,
potrebuji poradit k chovani teplomeru T0510.
Zarizeni ma s/n: 11960543 a v soucasnem stavu vykazuje problemy s pripojenim pres Ethernet. Po uvodnim nastaveni se nam zarizeni podarilo zaintegrovat do systemu s komunikaci pres Modbus. Pak jsme zacali z testy chyb komunikace a teplomer byl v kratkem useku nekolikrat po sobe odpojen a pripojen do Ethernetu vytazenim kabelu. Po tomhle testu uz nedokazeme pripojit se k zarizeni zadnym zpusobem(web, modbus, telnet). TSensor zarizeni nenajde, "nouzove" nastaveni IP dle MAC adresy taky zadny ucinek nemelo. Pripojeni telnetem se nepodarilo ani po pokusech o nastaveni IP pomoci MAC adresy. Napajeni i Ethernet kabel se odzkousely taky, u Ethernet portu blika jen jedna cervena dioda, nehlede na to, jestli je Ethernet kabel pripojeny nebo ne.
Rad bych vedel jestli jde teplomer nejakym zpusobem resetovat nebo je to na opravu?
Dekuji.
Offline
Dobrý den,
Pokud bliká pouze pravá LED v intervalu cca. 10sec tak snímač nedokáže detekovat připojení Ethernetového kabelu. Nejprve zkuste použít jiný kabel a zapojit snímač do jiného portu switche.
Dále vizuálně zkontrolujte, zda nejsou poškozeny kontakty v RJ45 konektoru. Je možné, že při použití vadného kabelu mohly být kontakty poškozeny (například ohnuty). Další možností je, že došlo k poškození Ethernetového rozhraní. Pokud došlo k poškození kontaktů nebo samotného Ethernetového rozhraní, tak zřejmě bude nutné, zaslat přístroj k nám na opravu.
Honza
Offline