Discussion forum about Comet system products
You are not logged in.
Nedokazem sa pripojit k snimacu cez nastavovaci program TSenzor. IP adresu snimaca najde, ale po par sekundach pripojovania vyhodi chybu : Nepodarilo se pripojit snimac . Cez web rozhranie ale normalne funguje ( pozeram teplotu, vlkost, grafy .. ).
Snimac : T3510, firmware 02.47 / 1-5-2.04 , web version 4.02
TSenzor : v 2.4.1.0
Dakujem.
Offline
Dobrý den,
Popisovaný problém je opravdu zajímavý. Pokud je zobrazeno popisované hlášení tak program T-Sensor nedokáže navázat komunikaci se snímačem pomocí UDP protokolu (port 30718). Napadají mě teď dvě možné příčiny:
- problém s firewallem nebo antivirovým programem (pokuste se dočasně deaktivovat firewall a zkusit komunikaci znovu)
- snímač má chybně nastavenou IP adresu nebo masku podsítě (zkontrolujte zda v okně vyhledávání zařízení je u Vašeho přístroje uveden typ, verze firmware a popis přístroje)
Protože snímač používá pro konfiguraci UDP protokol tak může být problém provádět konfiguraci z jiné podsítě než ve které je snímač. Proto ověřte zda je snímač ve stejné podsíti.
Jakou IP adresu a masku podsítě má snímač nastaven (lze například zjistit z www - diag stránky http://IP/diag)?
Jakou IP adresu a masku podsítě má nastaveno Vaše PC na kterém spouštíte program T-Sensor?
Jsou použity statické IP adresy nebo DHCP?
Jaké je sériové číslo přístroje?
Honza
Offline
Vdaka za tipy, bol to firewall v Eset Smart Security. Zvlastne je, ze na TCP/IP komunikaciu ma upozornil a to som povolil ( preto mi web rozhranie fungovalo ), ale na UDP ma neupozornil a automaticky blokoval spojenie.
Vdaka.
Offline